The Fourth Age

Afwezigheidstopic 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Afwezigheidstopic 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimevr maa 28, 2014 6:55 am

~~ Ben je een tijdje afwezig? Meldt dat dan even hier. ~~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimedi mei 06, 2014 10:42 pm

Ik zit thuis met grote computerproblemen. Twee dagen terug heb ik hem per ongeluk laten vallen, met als gevolg dat hij ontzettend traag is (gewoon opstarten duurt minstens drie kwartier) en het duurt ook een eeuwigheid om programma's te openen. Volgens mijn vader, die redelijk wat van computers kent, ligt het aan mijn harde schijf. Momenteel is mijn computer bezig met een onderhoud, het kl*te daaraan is dat je niet kan zien hoe lang het nog duurt en wat hij als fouten heeft ontdekt. Dat onderhoud heb ik gisterenmiddag rond een uur of drie opgestart en hij is op dit eigenste moment daar nog steeds mee bezig. Ergens heb ik zo het gevoel dat ik nog een hele week ga mogen wachten eer hij met dat onderhoud klaar is. Als dat onderhoud niets verhelpt aan wat mogelijks beschadigd is, dan zal ik 'PC vernieuwen' proberen en als dat niets helpt, dan doe ik 'fabrieksherstel'. Gelukkig heb ik van heel wat dingen een back-up, dus is niet alles verloren.
In de tussentijd gebruik ik wel andere computers, maar ik weet niet hoe vaak ik naar hier zal afzakken. Ook moet ik ondertussen al activiteiten gaan voorbereiden voor mijn kampen deze zomer, dus ik zal zien hoeveel tijd ik heb om naar hier te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset

Vrouw
Aantal berichten : 423
Registratiedatum : 05-09-13
Leeftijd : 25
Woonplaats : Middle-Earth

Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitimezo mei 11, 2014 12:24 am

Deze woensdag is mijn eerste examen, dus ik ben deze week wat minder online
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Afwezigheidstopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic   Afwezigheidstopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Afwezigheidstopic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Just Talk!-