The Fourth Age

Het LOTR/Hobbit Fan Profiel 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age

Het LOTR/Hobbit Fan Profiel 35335nc

Welkom. Ik ben Adrahíl.
Al bijna 4000 jaar zwerf ik rond op Middle-Earth, en heb veel mee gemaakt. Ik word daarom ook wel Queen van Fourth Age genoemd en ben één van de nog weinige elven, die Middle-Earth beschermt. Mijn taak is samen met de duistere heer Sauron gestorven en nu rust een andere taak op mijn schouders: Mensen, elfen, hobbits of welk ras dan ook dat nieuw aankomt in Fourth Age om een leven te starten, te helpen.

Het eerste wat je moet doen is je registreren. Dat doe je door op 'Registreren' hieronder te drukken, of op inloggen als je al een account hebt. Na je registratie help ik je graag verder.
The Fourth Age
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Het LOTR/Hobbit Fan Profiel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Empty
BerichtOnderwerp: Het LOTR/Hobbit Fan Profiel   Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Icon_minitimevr maa 21, 2014 4:53 am

Het leek me leuk dat elk lid een vragenlijstje zou invullen. Dit niet alleen om elkaar beter te leren kennen, maar via dit topic bewaren we ook een leuk overzicht van de leden op dit forum. Je kunt je nog altijd uitgebreid voorstellen in een eigen topic in het subforum.

EDIT: Het is de bedoeling om het LOTR/Hobbit Fan Profiel in DIT TOPIC te posten!

Hieronder zie je de vragen voor het LOTR/Hobbit Fan Profiel:Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Icon_arrow Als je dit profieltje invult, zou je dan de vragen in het vet kunnen zetten? Dat is makkelijker om te lezen.

Echte (voor)naam:

Geboortedatum:

Liefdesstatus:

Beroep/studie/werk/andere bezigheid: 

Hobby's/interesses:

Favoriete eten:

Favoriete drank(en):

Favoriete muziek:

Hoelang ken je Lord Of The Rings/The Hobbit al (jaartal):

Favoriete LOTR/Hobbit film: 

Favoriete personage(s) uit de films: 


Met welk personage kun jij je het beste vergelijken:
waarom?:

Meest favoriete scène (max 3): 

Wat betekent LOTR/The Hobbit voor jou?:

Van welke films houd je nog meer: 

Favoriete acteurs:

Mijn ultieme droom is:

Verder nog iets interessants te melden:


Laatst aangepast door Jannys Huntinghawk op zo maa 30, 2014 10:53 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Admin
Yern

Man
Aantal berichten : 623
Registratiedatum : 05-08-13
Leeftijd : 30

Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het LOTR/Hobbit Fan Profiel   Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Icon_minitimevr maa 21, 2014 10:08 am

Echte (voor)naam: Yanick
 
Geboortedatum: 01 januari 1994

Liefdesstatus: In een relatie

Beroep/studie/werk/andere bezigheid:  
Studie: Boekhouding en Fiscaliteit
Werk: Nickelodeon en E-books (writing)

Hobby's/interesses: RPG, paardrijden, ...

Favoriete eten: Macaroni met kaas en ham

Favoriete drank(en): Coca-Cola, chocolademelk (warm)

Favoriete muziek: Hmmm, can't answer that...

Hoelang ken je Lord Of The Rings/The Hobbit al (jaartal):
Echt actief kennen, is 6 jaar.

Favoriete LOTR/Hobbit film: 
The Hobbit: There and back again (1)

Favoriete personage(s) uit de films: 

Gandalf the Grey, Bilbo, Tauriel

Met welk personage kun jij je het beste vergelijken:
waarom?:
Sam, ik sta liever te coachen vanaf de zijlijn dan zelf in de spotlight te staan.


Meest favoriete scène (max 3): 
- De dwergen ontmoeten Bibo
- Gandalfs gevecht met de Balrog
- Gandalf breekt Saurumans staff

Wat betekent LOTR/The Hobbit voor jou?: Een vluchtweg uit deze wereld, naar een wereld met nobele geesten.

Van welke films houd je nog meer:  Goh, moeilijke. The Hunger Games zijn ook fijn.

Favoriete acteurs:

Mijn ultieme droom is: emigreren? Telt dat?

Verder nog iets interessants te melden:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://fourthage.actieforum.com
Jannys Huntinghawk

Jannys Huntinghawk

Vrouw
Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 02-10-13
Leeftijd : 33
Woonplaats : Regio Brugge

Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het LOTR/Hobbit Fan Profiel   Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Icon_minitimezo maa 23, 2014 2:17 am

Echte (voor)naam: Hou ik liever voor mezelf.

Geboortedatum: 30 november 1990

Liefdesstatus: Eeuwig vrijgezel

Beroep/studie/werk/andere bezigheid: Werkzoekend en vrijwilligerswerk bij oa: De Woudpekkers, oranje, speelpleinwerking, Kazou Brugge, Jomba West-Vlaanderen, lesgeven in de kindervolksdans...

Hobby's/interesses: 
Hobby's: Dansen, volksdansen, paardrijden, mijn verenigingen...
Interesses: Dieren, muziek, films/series, natuurreligies, fotografie...

Favoriete eten: Pasta

Favoriete drank(en): Grenadine, cola, appel-kersensap...

Favoriete muziek: Symfonische metal (bv. Epica), Folk metal (bv. Eluveitie), folkmuziek (bv. Urban Trad), Dance/Dancepop/pop muziek (bv. Beyoncé, Stromae, Shakira...), andere soorten metal (bv. Kontrust), rock (bv. Within Temtation), oude muziek (bv. ABBA, Queen...)

Hoelang ken je Lord Of The Rings/The Hobbit al (jaartal): 12 jaar (toen The Fellowship uit kwam op video)

Favoriete LOTR/Hobbit film: Tot nu toe is dat The Hobbit: there and back again. Ben nog steeds onder de indruk van de vele mooiere Rivendell.

Favoriete personage(s) uit de films: Uit Lotr is dat Gimli, Haldir, Gandalf, Sam, Legolas en Aragorn. Uit De Hobbit is dat Gandalf, Bard, Tauriel en Gollum.

Met welk personage kun jij je het beste vergelijken: Gimli
waarom?: Net als Gimli kom ik grappig/raar uit de hoek en kan zelfs in de meest serieuze situatie toch nog een grapje maken. Verder geef ik niet op en ben ik klein van gestalte.

Meest favoriete scène (max 3): 
* Het gesprek tussen Tauriel en Kili als de dwergen in de gevangenis zitten
* Mithrandir die vertelt over zijn doodervaring tegen Peppin.
* Nadat Legolas en Elephaunt+mensen heeft neergehaald en Gimli droog zegt: 'That still count as one!'

Wat betekent LOTR/The Hobbit voor jou?: Een leuke trigger van mijn fantasie en droombeelden.

Van welke films houd je nog meer: Waargebeurde verhalen (zoals Soul Surfer, Intouchables, The Impossible, Hachi: a dog's story...), Komedies (zoals Miss Congeniality, Mr. Beans Holliday...), Fantasie (zoals Hunger Games, Harry Potter...), dansfilms (zoals step up, honey...), disney (zoals aladdin, tarzan, pirates of the caribbean, frozen...) animatie (zoals Garfield, Shrek, Ice Age...), musical (sound of music, les misérables, annie...). Heel wat dus eigenlijk :P

Favoriete acteurs: Lisa McCune, Sandra Bullock, Jacky Chan, Kate Beckinsale, Johnny Depp, Nicole Kidman, Hugh Jackman, Anne Hathaway, Ben Stiller, Rowan Atkinson, Jennifer Lawrence, Natalie Dormer...

Mijn ultieme droom is: Naar Australië gaan, een musical kijken waarin Lisa McCune in meespeelt en een meet&greet met haar hebben.

Verder nog iets interessants te melden: 
Ik ben verzot op series als: Sea Patrol, Flikken, Flikken Maastricht, Charmed, The Tudors, Brothers&Sisters...
Mijn favoriete kleur is groen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het LOTR/Hobbit Fan Profiel   Het LOTR/Hobbit Fan Profiel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het LOTR/Hobbit Fan Profiel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» LOTR en realiteit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Fourth Age :: The Practical Stuff :: Away from Middle-Earth :: Introduce Yourself-